Najčešća pitanja

Da li mogu naručiti proizvode putem e-mail-a ili telefona?

Proizvodi koji se nalaze u ponudi webshop-a ZU TopPharm na internet adresi www.toppharm.ba mogu se naručiti isključivo preko webshop-a popunjavanjem predviđenih polja.

Putem e-maila ili telefona nije moguće izvršiti narudžbu proizvoda.

Mogu li se naručeni proizvodi platiti platnom karticom?

U ovom momentu jedini način plaćanja naručenih proizvoda preko webshop-a ZU TopPharm je pouzećem - isplata predviđenog iznosa u gotovini prilikom isporuke proizvoda na ruke isporučiocu.

Šaljete li naručene proizvode izvan granica Bosne i Hercegovine?

Isporuku naručenih proizvoda vršimo samo na teritoriji Bosne i Hercegovine.

Postoji li minimalan iznos narudžbe?

Ne postoji ograničenje iznosa narudžbi.

Da li garantujete za sigurnost deponovanih ličnih podataka za registraciju na vašem web shopu?

Kod deponovanja ličnih podataka za korišćenje određenih web servisa postoji opravdan strah od zlonamjernih hakerskih napada. Poseban problem predstavlja i naplata proizvoda putem kreditnih kartica. Web shop ZU TopPharm je predvidio plaćanje robe isključivo pouzećem što podrazumjeva deponovanje samo onih podataka koji će nam omogućiti izvršenje isporuke proizvoda naručiocu.

ZU TopPharm se obavezuje da će čuvati privatnost podataka svih korisnika našeg web shopa.

Gdje mogu napisati svoje mišljenje i utiske o vašem web shop servisu?

Vaše mišljenja, pitanja, pohvale, žalbe i sugestije možete poslati putem e-maila na našu adresu info@toppharm.ba.

Mogu li vratiti naručene proizvode?

Naručene proizvode možete vratiti na našu adresu, uz to da snosite troškove isporuke i povrata proizvoda.

Koju vrstu odgovornosti snosite u slučaju kašnjenja u isporuci proizvoda na predviđenu adresu?

Isporuka proizvoda naručenih putem web shopa www.toppharm.ba se obavlja preko relevantnih kompanija koje obavljaju poslove dostave pošiljaka u našoj zemlji.

U njihovom poslovanju propisani su uslovi i rokovi isporuke pošiljaka na predviđene lokacije, te u slučaju kašnjenja u isporuci servis dostave snosi određene konsekvence propisane njihovim pravilima poslovanja.

Gdje se upisuje kod za popust?

Kod za popust se unosi na sledeći način, zavisno od vrste uređaja:

Ukoliko pristupate sa računara:

1. Nakon što ste ubacili željene artikle u korpu, pređite na sledeći korak "Plaćanje".
2. U desnoj polovini ekrana, pronađite polje označeno kao "Kod za popust".
3. Unesite Vaš kod za popust u to polje.

Ukoliko pristupate putem mobilnih telefona:

1. Nakon što ste ubacili proizvode u korpu, pređite na korak "Plaćanje".
2. Popunite informacije o kupcu i adresi.
3. Prilikom prelaska na korak plaćanja, a prije poslednjeg koraka "Dovrši porudžbu", pronaći ćete polje za unos koda za popust.
4. Unesite vaš kod za popust u to polje.

Da li kod za popust na prvu porudžbinu može da se kombinuje sa drugim popustima?

Nažalost, kod za popust na prvu porudžbinu se ne može kombinovati sa drugim popustima. Međutim, ukoliko imate neki drugi kod popusta koji je dostupan, možete ga iskoristiti prilikom svoje porudžbine. Potrudili smo se da pružimo različite promocije i popuste kako bismo Vam omogućili što povoljniju kupovinu u skladu sa Vašim potrebama.

Koji proizvodi su dostupni za online kupovinu / zašto nema lijekova?

Naša online apoteka nudi širok izbor proizvoda koji su dostupni za online kupovinu. Međutim, u skladu sa zakonima i propisima, lijekovi obično nisu dostupni za online prodaju. Ovo je zbog toga što se lijekovi smatraju specifičnim proizvodima koji zahtjevaju poseban nadzor i regulaciju kako bi se osigurala sigurnost i pravilna upotreba.

Ukoliko Vam je potreban lijek, preporučujemo da posjetite našu lokalnu apoteku. Tamo ćete dobiti stručne savjete od farmaceuta i moći ćete nabaviti potrebne lijekove.